adhotel

Iedere keer als ik dat beschilderde bord tegenkom boven de ingang van het badhotel, verbaas ik me over de eenvoud en tegelijk de schoonheid ervan. Er was ruimte genoeg op de gevel om een veul groter brod op te hangen met alle letters in even grote afmetingen erop. Toch koos men voor deze kleinere, maar grafisch aardiger vorm.

Op de foto zullen ongetwijfeld enkele ‘Konynen’ voor de eeuwigheid zijn vastgelegd. Ik kan ze niet zo maar aanwijzen, maar nazaat Ton is behulpzaam:

Vermoedelijk links in de deur opening tante Jaan ofwel Adriana ,de oudere zittende vrouw oma Van Konijnenburg en links staand mijn oma Antonetta ,rechts voor het hek mijn opa De Bes ,de man staand achter het hek met dat jongetje is ome Nanning en rechts in de deur opening tante Mien. En ja de kinderen zou ik moeten gokken.

